Gen. nahodnych cisel

Rosko Peter Peter.Rosko
Středa Březen 17 12:11:07 CET 2004

Zdravim,
ak som dobre zaregistroval, tak potrebujete cislo od 1 do 10 pre vratnicu.
podla mna sa to tu privelmi komplikuje. ak mate program, kde jednotlive
slucky netrvaju striktne rovnaky cas /ak hej tak tam dat malicky cyklus s
poctaom opakovani odvodenym prave z nahodneho cisla/ tak len zoberte nejaky
ten program counter, poprehadzujte nahodne bity a myslim, ze uz to by sa
dalo pouzit - po orezani na rozsah 1-10. robil som takto generator nahodnych
cisiel pre PWM a fungovalo to v pohode.
p.rosko