vir

Michal Grunt michal.grunt
Středa Březen 17 12:11:05 CET 2004

Plati takove pravidlo: nespoustet zadny nevyzadany soubor (jeste kdyz
je to exe). Pak si lidi divi ze jim mizi data atp. Vem si jak byl
nedavno jeden virus co znicil spoustu dat (bylo to v TV). Pritom ten
virus byl obycejny script ktery sam o sobe nefunguje a vyzaduje od
uzivatale spusteni. Jenomze lidi jsou blby a spusti to.... to se pak
clovek nemuze divit ze vir napachal takove skody.