Zvonek U4076 ????????

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:11:05 CET 2004

> nepomuze. JPEG je ZTRATOVY format. Jestlize to fotak ulozi na CF kartu v
> JPEGU,
> pochybuji ze ho ma nastaveny tak, aby kompresoval BEZEZTRATOVE (z
> principu by to ani nemelo jit). Tudiz ta informace, kterou si po kabelu
> z te CF karty vytahnete jiz BUDE degenerovana. A nepomuze vam ani to ze
> si to program na PC prevede do nejakeho bezeztratoveho formatu, protoze
> informace se kterou pracujete je uz oklestena. Jedina moznost ktera
> existuje je rict fotaku at to neuklada v JPEG ale v TIF/BMP/PCX. V tomto
> pripade je samozrejme situace uplne jina.

Myslim ze kazdy mluvime o necem jinem... schema softu
fotak - jpeg - USB - prohlizeci software - dekomprimace - komprimace - jpeg
a prave ta dekomprimace v posledni fazi a komprimace je zbytecna ne?
Ale vetsina softu to tak dela (staci si vsimnout ze softy maji
moznost si navolit miru komprese kdyz obrazek ukladaji na disk).
Nejde o to ze fotak foti do JPEG, ale o to ze to ten soft z fotaku
vytahne jako JPEG a znovu prekomprimuje. Rozumime si?