Chytry vysavac BYLO: Roboti

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:11:03 CET 2004

>tlacitko stacilo stisknout). Pro zarizeni, kde se zadna tlacitka nemackaji,
>mne napadl princip, ze jako zdrojove cislo se pouzije obsah nejakeho
>registru nebo pameti RAM, ktera se pri behu programu meni, popr. soucet
>nekolika registru nebo pametovych bunek, ale tot jsem v praxi nezkousel.
>Nemate tam napr. nejaky casovac?

To uz tady jednou bylo. Stav procesoru v nasledujici instrukci je dokonale a jednozancne urceny aktualnim stavem datove a samozrejme programove pameti. Neexistuje v tom zadna nahoda. Nahodny prvek musi prijit zvenku.

Pokud bych nechtel programovat generator pseudonahodnych cisel, udelal bych si dostatecne dlouhou posloupnost rucne, ulozil ji do tabulky a tu bych potom postupne nacital. Vlastne by to byl take sveho druhu generator pseudohanodnych cisel.

J. Hanzal