Chytry vysavac BYLO: Roboti

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:11:01 CET 2004

>    Jinak pokud se solarni clanek umisti do blizkosti radioaktivniho prvku,
>zacne produkovat napeti (je to pouze teorie, nemam to odzkousene, ale nekde
>na i-netu to bylo). A ani to nemusi vazit nekolik tun.

Zrejme jakekoliv zareni, pokud je materialem absorbovano a ma dostatecnou energii, muze produkovat elektricky proud, problemem by mohla byt intenzita zareni. Jestli je ucinnost clanku 10% a ma davat 100W, musi mit zaric vykon 1kW. Je-li 10% 'atomove' energie vyzareno a zbytek se meni v teplo, bude z toho generator kombinovany s kotlem ustredniho topeni. I kdyz nekam do Norska... :-)

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East