OSA - hudebni autorska prava

rotta, spol.s r.o. rotta
Středa Březen 17 12:11:01 CET 2004

Vyzirkove v parlamentu ty zakony jen schvaluji, ale nepremysli o nich. Ale
nekdo v pozadi jim je pise; tam je treba bice.
Kdyz jsem sledoval tuhle diskusi, uvedomil jsem si, proc je najednou spousta
vystoupeni starych znamych tvari a tolik remake starych pisnicek.
Soudruh k soudruhovi seda, krivy kriveho si hleda.
--
Rotta