OSA - hudebni autorska prava

Pavel Kriz pavkriz
Středa Březen 17 12:11:00 CET 2004

Hello Martin,

Friday, July 27, 2001, 11:07:27 PM, you wrote:

MP> Muj soukromy nazor je ten, ze to Telecom dela schvalne. I kdyz si zakaznik
MP> objedna u Telecomu linku primo pro modem, stejne mu technici z Telecomu
MP> namontuji obycejnou zasuvku. Pritom v kazde prodejne Telecomu si muzete
MP> zakopit asi o 50,- drazsi zasuvku, ktera ma v sobe 3 varistory.... Anebo
MP> jsou technici lini, protoze by k takove zasuvce jeste museli tahat zemnici
MP> drat.....
MP> Takze pochybuju, ze byjste z Telecomu neco vyrazil....

Mam jinou zkusenost. V lednu jsem si nechal zapojit ISDN linku a
technik Telecomu namontoval prepetove ochrany, natahl zemnici drat a dokonce
vymenil kompletne vedeni az do krabice na chodbe domu. Mozna tu
prepetovou ochranu montuji k ISDN standardne, ale ty nove draty urcite
natahovat nemusel. Asi je to jen v lidech (jak jinak).

--
s pozdravem,
 Karel Strobach