OSA - hudebni autorska prava - muj nazor

Lukáš Grepl luky.ol
Středa Březen 17 12:11:00 CET 2004

Zdravicko,

taky se bavim a nez neco vymyslite a postavite, mam jedno docasne
reseni:

Uvodem reknu, ze bydlim v rodinnem domku, v panelaku to asi nebude
pouzitelne v tehle podobe. Taky jsem dost nerad luxoval. Ale zato bych
si rad obcas pustil nejakou muziku trochu vic nahlas - u nas je problem,
ze je porad nekdo doma (krome me) a tito clenove rodiny nemaj radi zase
tenhle muj rozmar - proste doma zadnej vyrval! No a z toho se vyvinul
docela rozumny kompromis: Proste jednou za tyden/14 dni vyluxuju cely
byt a pritom mam to privilegium, ze si muzu pustit muziku jakkoliv
hlasite, protoze barak se pro tenhle ucel docasne "vyprazdni". Tim si
luxovani zprijemnim a pomalu si vypracovavam takou pozitivni asociaci
luxovani+zabava. Takze ted uz nemam nelibe pocity, kdyz mam vyluxovat.
Rek bych, ze je to docela fair reseni. Takovy kraval bych stejne casteji
neposlouchal a tyhle tydeni "koncerty" me vyhovuji. A rodina je
spokojena, ze je uklizeno a jeste maji pravidelnou "vychazku".

Tolik tedy moje "psychologicka" koncepce reseni problemu s luxovanim.
Skuste taky podobne reseni, pokud se Vam to osvedci, tak mi napiste, at
mam z toho taky radost.

Bye, Pavel

PS: Priznam ze jeste jednu vec delam daleko vic nerad a to myti nadobi,
ale na to se daji sehnat docela levna komercni reseni, skoro bez AI, jen
trocha fuzzy-logic a je hotovo. ;-)

--
Pavel Kriz <krizp1@cs.felk.cvut.cz>
http://www.gybon.cz/~pavkriz/crusader