rack 19"

Pavel Chromy mac
Středa Březen 17 12:11:00 CET 2004

Jiri Drozd wrote:

>    Tak koukam, ze sme na tom stejne... Kde zhruba bydlis a kdy byla ta
> osudna bourka? Ja sem ze Znojma a velky tresk nastal v patek 20. rano (asi).

1. Nemyslim si, ze je vhodne posielat celu povodnu
spravu bez odmazania znova vsetkym ucastnikom konfery.
Su aj ludia, ktori nemaju pevnu linku a platia zbytocne
telekomunistom navyse...

2. K veci: Ak mate poistenu domacnost, tak do kategorie
'zivelne pohromy' sa urcite vztahuje aj znicenie modemu
(telefonu) uderom blesku. Ja by som na vasom mieste
oslovil poistovnu. Z toho (imho) nemaju sancu sa
vykrutit.

--
b w d