Budic +/- 20V

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:11:00 CET 2004

On Sun, 29 Jul 2001, Snail Instruments wrote:

> Nepisete sice, do jake zateze. Takoveto OZ se vetsinou oznacuji jako

cca 100mA ale spis predpokladam ze se na vystup posadi jeste dvojice
NPN+PNP ktera zajisti snizeni impedance, takze nekolik mA by asi stacilo.

> video-OZ, zkusil bych hledat timto smerem. (Snad je ten rozkmit jeste v
> obvyklych mezich.)

Nemate predstavu jaky typ ? Co jsem hledal tak i video zesilovace ktere
vynikaji rychlosti prebehu nemaji tak velky rozsah napajeciho napeti aby
to na vystupu lezlo k tem pozadovanym +/- 20ti voltum. Zatim nejlip vypada
LM318 s Ucc +/- 20V a se 70V/uS ale jeste to neni ono.

Mozna by to nemusel byt ani operacni zesilovac ale neco jineho, jenom
nevim co ....