eagle > podklady pro profi vyrobu

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:10:59 CET 2004

>V jakem formatu vyrobci prebiraji (nejradeji) data? (ze by GERBER? ale ten
>ma spoustu nastaveni, kterym nerozumim) Zkuste to prosim trosku blize
>popsat.

Z mych omezenych zkusenosti - nejlepsi je primo format Eagle, vyrobce uz vi, co a jak zpracovat. Nezapomente na napis, aby nebylo vse zrcadlove obracene.

>Dale - da se povazovat za rozumny prumer der (drill) prokovu (via, tedy bez
>nohy soucastky) 16 mil? Defaultove nastaveny DRC mi hlasi, ze uz je to malo.

Take bych rekl, ze 0.4mm uz muze byt trochu problem. Vzdyt deska obvykle sily je pak ctyrikrat tlustsi nezli prumer diry.

>Jake nejmensi otvory doporucujete pro desku v normalni cenove katergorii?

Zalezi na konkretnim vyrobci, ale ocekaval bych nekde 0.6-0.7mm(?)

>Pripadne napiste dalsi poznamky ktere by mi mohly byt napomocny s tvorbou
>kvalitni predlohy.
>Nemohu si dovolit aby mi dodali zmetky, mnou zavinene, pokud bych je
>zaplatil uz by na novou objednavku na nekolik mesicu nebylo ani pomysleni.

Zkuste je presvedcit o dodavce na fakturu :-)

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East