eagle > podklady pro profi vyrobu

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 12:10:59 CET 2004

Ponekud z jineho soudku:

K pohonu robota jsou obvykle potreba elektromotorky.
Ja jsem sveho casu hledal nejaky elektromotorek - komutatorovy,
stejnosmerny - pro pohon servoventilu, ziskal jsem nejake katalogy
zahranicnich vyrobcu, tam mne zaujalo, ze u elektromotorku byla vyznacena
polarita napajeciho napeti a smer otaceni hridele. Na mne to udelalo dojem,
ze ty elektromotorky jsou navrzeny jen pro jeden smer otaceni, resp. pro
vyznaceny smet otaceni jsou optimalizovany. Zastupci techto firem byli
obchodnici, o technickych parametrech nemeli ani poneti, tak mi nebyli
schopni dat pozadovane informace. Protoze jsem to tehdy tak nutne
nepotreboval, tak jsem se o to dale nezajimal.
Kdyz jsem videl diskusi na tema ROBOTI, tak jsem si na to vzpomnel. Ptam se
na to, abych byl o neco chytrejsi, az to zase budu potrebovat.

Kotlaba