Paskovy vodic PNLY - proudova zatizitelnost.

Ing. Kotlaba Jaroslav kotlaba
Středa Březen 17 12:10:59 CET 2004

Pro nektere aplikace by se mi hodil paskovy vodic PNLY z Kabla(?) Vrchlabi.
Potreboval bych ale vedet , jaky proud do nej mohu pustit.
V katalogu to neni a pokud se zeptam odborniku od vyrobce, tak mi sdeli, ze
je to sdelovaci vodic a tam se proudova zatizitelnost neuvadi.
Ja si ale myslim, ze i pri pouziti k rozvodum sdelovacich signalu je to
potreba vedet.
Napr. pokud pouziji sdelovaci vodice k napajeni reprobeden, ktere maji
prikon napr. 50 a vice W, tak sdelovacimi vodici tecou pekne proudy.
Nebo se mylim?

Kotlaba