Externi modem ROCKWELL FM-56VT - help + modemove silenstvi

Franek Vladimir franek
Středa Březen 17 12:10:58 CET 2004

Zdravim vespolek,
mam stejnou zkusenost, likvidatorka trvala na tom, ze musi byt
zrejme kudy blesk pronikl do zarizeni. Vzniklo li prepeti na siti
bylo mi doporuceno at si to vyridim s CEZem. Ti vsak maji ve
smlouve s odberatelem, ze v podstate za nic neruci.
Pri prepeti na lince jsem se mel obratit na TELECOM,
take za nic nerucej. (Navic od techniku CT vim, ze nemaji radi
ochrany u koncoveho zakaznika, nebot mnohdy ochrana
na konci vydrzi a prepeti prebije ochranu na ustredne se
vsemi znamymy dusledky.)
Tak jsem smlouvu s Ceskou pojistovnou zrusil. Mnozi z mych
znamych tvrdi, ze jine pojistovny maji vstricnejsi pristup.
                                                            Vladimir Franek