230 na 110

Aleš Procháska prochaska
Středa Březen 17 12:10:57 CET 2004

Jednou jsem rozebiral nejaky takovy (a ne moc laciny) prevodnik a bylo
v tom asi nejjednodussi mozne zapojeni tyristoroveho spinace. Mozna,
ze za priznivych podminek to neodprasklo zarovku nebo motor, ale
pocitac bych se tomu asi bal sverit. Ale tahle hracka asi bude mit
externi zdroj, v takovem pripade by mozna bylo nejlepsi koupit nejaky
univerzal.

Ales Prochaska