Vypalovacka Philips

belohrad david belohrad
Středa Březen 17 12:10:56 CET 2004

Ja si take nemuzu stezovat. Mam 8250i (ta je puvodni 4x4x20?), na inetu
se nekde houpe navod jak z toho udelat 9100, zkusil jsem, funguje, takze
ted mam 8250 s firmwarem 9100, pali to 8x4x20? naprosto bez problemu.
Musim rict, ze ty stovky cedecek relativne delam a jeste se nestalo ze
by byl nejaky problem. Samozrejme nemuzu od toho ocekavat neco co to
neumi (napr. overburn), ale pro domaci pouziti idealni.
d.

Honza OK2CTI wrote:

> Nahodou ja mam uz rok HP8200 a nemuzu si na ni stezovat. Pravda, nepalim
> 100CD tydne, spise jen par pro osobni potrebu, ale zatim zadny problemy
> nedelala...
>
> Honza

M.Sc. David Belohrad                            tel: 420-5-41 51 43 05
NMR department, sec. Rf-coils                   mobil: 420-604-613 393
Institute of Scientific Instruments             fax: 420-5-41 51 44 04
Kralovopolska 147                               mail:
belohrad@isibrno.cz
612 64 Brno                                     www:
www.isibrno.cz/~belohrad
Czech Republic                                  ICQ: 23641076