Zahada HDD

Petr Vasek petr.vasek
Středa Březen 17 12:10:57 CET 2004

On Tue, 31 Jul 2001, Jaroslav Lukesh wrote:

> MOSFET
>
> A co mosfety s extra nizkym Rdson?

Hehe ale jake ? Potrebuju tranzistor pro napeti 600V a ten zalozni MOSFET co
mam ma Rdson 0.19R - presto bude mit proti tomu IGBT cca 2x vetsi saturacni
ztraty. Pripada mi ze u MOSFETu na tohle napeti je Rdson 0.19R velmi slusny
parametr, ale jestli vite o nejakem typu ktery splni Uds=600V a bude mit
Rdson pod 0.1R pri Ids=20A dejte mi vedet. Rozhodne by to byla zajimava
varianta proti IGBT. A cena je take velmi dulezitym parametrem :-(