zvaracka

Ing. Zahorjan Peter zahorjan
Středa Březen 17 12:10:55 CET 2004

| Odes?latel: Pavel Krejci <pk.rejci@worldonline.cz>

| O co se jedna? Jestli se to pak stejne prevadi do digitalni
| formy, tak by sla pouzit adaptivni filtrace.

Ne, zustava to uplne cele v analogove domene. Na digitalni domene existuji
primo AD prevodniky, co tohle maji uz v sobe (byt pouze pro 50/60Hz, ale
snad by vhodnou volbou taktu sel "preladit"). Jde mi o vyklicovani urcitych
rusivych signalu s tim, ze kdyz se objevi kmitoctove blizky signal, tento
nebude take vyrusen (nebo potlacen) jako je tomu u notch filtru, ale bude v
puvodni, nedotcene urovni.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh
             note: Bill Gates to Hell!