rc vysielac a eeprom

"Peresini Vladimir"@regina.gin.cz Peresini Vladimir
Středa Březen 17 12:01:26 CET 2004

Obraciam sa na vas s takym problemom:

Dostal som na opravu vysielac pre RC modely.
Je z modernej rady, z uPC, displejom, pamatou na 3 modely.
Ako prve som odstranil zavadu v stabilizatore napatia pre
uPC obvody - bol odideny. Po tomto zasahu ale vysielac
nabehne s hlasenim  na LCD displej "Memory Error".
Vybral som preto 24lc01, napojil na PC - vadna.
(zrejme pri poruche stabilizatora dostala viac ako 6V)
Ina pamat tam samozrejme (mimo internej v specializovanom
obvode) nie je.
Premeral som zbezne osciloskopom vyvody SCL, SDA.
Po zapnuti vysielaca tam chvilu impulzy o spravnych
urovniach su. Dal som teda "nahradu" novu 24lc16.
Sprava sa to ovsem rovnako.
Poradte - nepyta po zapnuti vysielac nejake udaje
z EEPROM? A ak, tak ake? Ako by ste toto riesili vy?

Vdaka za akykolvek podnet.
                                   Pershing