infra port pro PC

Bronislav MAREK marekb
Středa Březen 17 12:01:26 CET 2004

Hello Jiri,
Saturday, June 30, 2001, 5:56:20 PM, you wrote:

bezva. Dekuju.

Jeste bych se rad zeptal pritomnych - mam doma infraport Tekram IRmate
210.
ve W98SE se sam nedetekoval a tak jsem pouzil postup ze stranek
tekramu - rucni pridani.
Bohuzel to nefungovalo - pocitac se nejak divne zastavoval.
Chtel sem pouzit klasickej postup - odebral sem v systemu zarizeni Ir
- ale ouha... i po restartu zustala v ovladacich panelech ikonka Ir a
na Tray se taky ukazuje - ted me to bohuzel porad rika ze doslo k
chybe c. 45 a ze HW nefunguje jak ma......
Ten port bez problemu chodil na W95....
Nevite nekdo jak mam ze sastemu dostat to Irko pryc?

diky

--
Best regards,
 Bronislav                            mailto:marekb@army.cz