serial port

Karel Strobach kaes
Středa Březen 17 12:01:25 CET 2004

Hello Jakub,

Monday, July 02, 2001, 11:39:18 AM, you wrote:

JL> Diky, jdu to vyzkouset, ale myslim si, ze problem je nekde jinde, protoze,
JL> jak jsem jiz psal, do jinych souboru ten znak zapsan je, ale na lince se
JL> neobjevi. Nejaky filtr na urovni dosu? Ale jak by zase fungovaly terminalove
JL> programy, kterym necini problemy tyto ridici znaky vysilat.

Terminalove programy pouzivaji jinou techniku nez zapis do souboru,
resp. sluzby DOSu. To urcite neni nejlepsi reseni. Lepe receno je to
nepouzitelne.
Zkuste jiz nabizenou knihovnu, nebo se podivejte napr. sem:
http://www.programmersheaven.com/zone24/cat298/index.htm
http://www.gdsoft.com/swag/swag.html

Nebo se ozvete, neco Vam poslu. Mam nekolik unitu ktere jsem v TP
pouzival.

--
s pozdravem,
 Karel Strobach