OT: Win95-WinNT (peer-to-peer)

Vena Kovar vkovar
Středa Březen 17 12:01:23 CET 2004

> K rozdilu NT-server NT workstation. Ma nekdo presnejsi informace, jakej je
> mezi tim rozdil, pokud workstation pouzivam jako server pro sdileni
> prostredku? (nepotrebuju sql server ani proxy a podobne serverove
produkty,
> ktere jsou soucasti NT-serveru a ani mi nechybi prihlaseni do domeny
serveru
> NT, pokud pouziju klasicke sdileni prostredku....)

IMHO staci zmenit kdesi cosi v registru a prebootovat. Workstation ma limit
10 soucasne pripojenych klientu, ale jak je vlastne pocita, nevim. je to
omezeni, ktere ma predevsim zrejme zabranit pouzivani workstation jako web
serveru.
Podrobnosti nemam, ale mohly by byt celkem k nalezen ina webu, kdysi jsem to
tak zjistil i ja.

Vena Kovar