Par dotazov

Boris Wolfgang Dobak bwd1
Středa Březen 17 12:01:23 CET 2004

Boris Wolfgang Dobak wrote:

>  A ja sa priznavam, ze som slubil, ze poslem typ tej
> kapaliny, ktora je presne na tento ucel urcena a
> zabudol som. Hned zajtra zavolam do Viedne a spytam sa
> kamarata. (Dufam, ze to zase nezabudnem poslat do
> konfery.)

 Samozrejme, ze som znova zabudol, aj ked som mu vcera
telefonoval...

 Takze je to kvapalina s oznacenim FMR 6.

 Pripominam, ze ide o firmu Gestetner
http://www.gestetner.at maju aj medzinarodnu stranku,
http://www.gestetner.com ale tam som sa nejako zamotal.

 V Rakusku je sidlo firmy na Siemensstr. 160, 1211 Wien
tel. 01/277090-0, mailto:office@gestetner.at

 Tuto firmu mam vyskusanu, ma kvapalinu FMR 6 vzdy na
sklade (uz desat rokov ju tam kupujem). Urcite budu
vediet dat informacie aj o pobocke v Cechach.

--
b w d