Napajeni+DATA po 2 dratech

David Belohrad belohrad
Středa Březen 17 12:01:22 CET 2004

Delal jsem to. Pouzij AFSK (prip. FSK v zavislosti na tom jak dlouhy kabel
pozadujes). U me chteli 3km kabel, takze jsem udelal proudovou AFSK s ring
frekvenceni 1200 a 2200. Existuji v CMOSU PLL kteryma se to da udelat
(tusim 4066 nbeo tak nejak). Funguje to spolehlive.
Jeden obvod jako modulator, druhy na demodulator. Samozrejme pokud chces
full duplex, musi byt zdvojene a oba pll naladene na odekvatni frekvence.
Dobry pozor si dej na volbu ring frekvenci (idealni samozrejme co nejdal
od sebe - ale samozrejme omezeni je ve vlastni pll smycce a take v utlumu
kabelu) protoze se ti muze stat, ze potom nebudes moct na strane
demodulatoru oddelit log.1 a log0 protoze jednotlive urovne po demodulaci
budou velmi blizko sebe. Pak je to samozrejme teplotne zavisle atdatd a je
lepsi to hodit do kose.
d.