[Re: Napajeni+DATA po 2 dratech]

pavep@usa.net pavep
Středa Březen 17 12:01:22 CET 2004

No ja jsem to delal tak, ze jsem prepinal napajeni a pak seriovou linku.
Napajeni nabilo ve vsech stanicich kondenzatory pak se to vsude preplo na
seriovou linku a master zacal poptavat spojeni s prvnim slave, potom z druhym
a tak dale.

David Belohrad <belohrad@isibrno.cz> wrote:
Hmm, na ten rozhlasovy rozvod bych si dal pozor. Co jsem vzdy videl, tak
je to oddelovane trafama, ktere neprenesou vyssi frekvence. Take jsem
pochopil, ze tech zarizeni tam bude vic - problemy se synchronizaci
(master - slave nebo neco jineho?) pri vysilani vic vysilacu naraz se
nemusi domluvit nikdo s nikym. datasheety - nevim, nejsou potreba, mrknete
se na questlink na ten cmos pll, na ten napajeci drat to dostanete tak,
jak to tady jiz nekdo prezentoval - tranzistorem modulovat odber proudu.
Na strane demodulatoru musite mit adekvatni pasmovou propust, ktera vam
ponecha tu cast spektra, ktera je pro vas zajimava. jeste takova
malickost: davejte pozor na vlastni modulovany proud. pokud pouzijete
nektera takova ta mala trafka, pri vetsim odberu na nich poklesne napeti a
tim samozrejme ovlivni i napajeni vlastniho modulatoru a demodulatoru.
Pokud napeti napr. na 7805 poklesne na nejakych 6-7 voltu, prestane vam to
fungovat. ale to jiz predpokladam ze takove veci znate.
d.