TV GoldStar Tesla

Bronislav MAREK marekb
Středa Březen 17 12:01:22 CET 2004

Hello Ales,

Je to nejaky proklety. Kdyz dam vidlici do zasuvky a televizor zapnu
tlacitkem na prednim panelu, nestane se nic, ale kdyz prvne zapnu
tlacitko na prednim panelu a pak dam vidlici do zasuvky - ejhle -
rozsviti se LEDka sepne se relatko (cvak) Na dalsi povely uz TV
nereaguje - jen se pri stisku urciteho tlacitka (+) na ovladacim
panelu zase vypne. Jinak obraz, zvuk zadny......
Kontroloval sem kondenz. a odpory ve zdroji - vse OK, na sekundaru
trafa na kazde odbocce napeti dle popisu 12V, 5V atd...
Potom je tam jeden hybryd s 9 nohama.....cert vi co to je....

--
Best regards,
 Bronislav                            mailto:marekb@army.cz