Menic charakteru hlasu

Orius Orius
Středa Březen 17 12:01:21 CET 2004

Zdravim,
zkousel jsem to s HT8950A od HOLTEKu (koupeno v PS).

Daniel Smid

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of
Miloslav Kazda
Sent: Monday, July 09, 2001 7:16 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Menic charakteru hlasu

Ahoj,
rad bych udelal nejaky menic charakteru hlasu, cosi jsem nasel na
internetu (myslim ze to bylo na bastleni.cz), bylo tam DSPcko, ale bez
uvedeni typu a programu a na maily se nikdo neozval. Tak se chci
zeptat, jestli nekdo z vas nedelal neco podobneho. Potrebuju udelat
zarizeni do ktereho se bude z jedne strany mluvit a z druhe poleze
zmeneny hlas. Neco podobneho umi moje zvukova karta (SB Live) a tak
bych to rad udelal jako samopstatne zarizeni, protoze to bude pouzito
v terenu, kde neni k dispozici 230V.
  Predem dekuji za vsechny podnety.

Miloslav Kazda
                                   mailto:miloslav.kazda@volny.cz