Penovy material (polyethylen)

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:01:19 CET 2004

>A neni to ruzove stejna hmota jak ji pouzivaji zubari na otisky?
>Pak se zeptat sveho milovaneho zubare kde ji kupuje.

Obavam se, ze zubarske materialy budou, mirne receno, predrazene. Aby pak nebyla vypln krabice drazsi, nezli pristroj :-).

Ale tahle hmota je napenena tak, ze jsou ty dirky videt pouhym okem, da se zmacknout prsty, ale ne tak snadno jako molitan. Pak ma snahu vracet se zpatky, i kdyz dlouhodoby tlak by zrejme zpusobil trvalou deformaci. Hlavne neni tak mekka, takze by se na ni dalo jit s rezakem. Nicmene podivam se na tu izolacni hmotu.

J. Hanzal