Penovy material (polyethylen)

SSOU Vodochody s.r.o. ssouvodochody
Středa Březen 17 12:01:19 CET 2004

Co treba EPP:

Lze zakoupit na www.az-shop.cz.

Jsou to desky 600x360x50mm za 249.90Kč.

Jako modelari to pouzivame coby nahradu za polystyren, protoze je to
pruznejsi, nelitaji z toho kulicky a je to jen asi 2x tezsi - je to
prakticky neznicitelne. Je to presne ten material, kterym se dost casto
vykladaji HW doplnky k PC (tiskarny, monitory apod.) misto polystyrenu.

V.Wagner

----- Original Message -----
From: Miloslav Kazda <miloslav.kazda@volny.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, July 11, 2001 12:21 AM
Subject: Re: Penovy material (polyethylen)

pristroje? Videl jsem vyplne z penove hmoty tvrdsi nezli molitan, rekl bych,
ze je to peneny polyethylen. Bylo to takove
onehda na webu, ale byl jsem zaplaven dodavateli plastovych tasek a pytliku.

do matrace, ale ma nektere nevyhody - jednak casem vybledne ci zezloutne a
jednak se spatne reze, protoze uhyba pred nozem.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.