Rele V23042-B2355-B201

ezopaci ezopaci
Středa Březen 17 12:01:18 CET 2004

Proc hned tak nastvane ??????
Nechapu o co jde. Pan Ladman to urcite nemyslel nijak spatne.
Vy jste se jeste nesetkal s pratelskym oznacenim nejake skupiny lidi slovem
"banda" ????
Omlouvam se za tuto reakci, ale kdyz jsem si precetl odezvu,
tak mi to teda nedalo. Pak se clovek divi, ze jsou valky ...
Opravdu to ale neresme v konferenci.

zdravim dobre naladenou konferu (doufam)
Tomas Chvatal
EZOP Praha s.r.o.
02/57320853
02/57320555
02/57320403
ezopaci@mbox.vol.cz

> Vazeny pane Landmane,
>
> pokud umite cist, tak hned v uvodu se zminuji o tom, ze Siemens ukoncil
vyrobu tohoto rele. Dale pak ve vyctu firem, ktere jsme kontaktovali,
zminuji firmu TYCO Kurim, ktera celou divizi rele od Siemensu prevzala a
uvedene rele nam neni schopna jiz dodat.
> A nyni se vas ptam : Je na tom tedy neco spatneho, ze jsem vznesl dotaz,
zda toto rele nekdo nema skladem nebo zda nekdo nevi o skladu, kde by lezelo
zapomenute ?? Myslim, ze na to mam pravo i kdybych mel za zavinacem treba
primo nazev Siemens. K tomuto ucelu snad tato konference take slouzi a mnoha
lidem jiz takto urcite pomohla.

> A jeste jen tak na okraj : nevim proc nas nazivate "bandou". Nevim kdo Vam
dal pravo se takto vyjadrovat o firme, se kterou asi mnoho spolecneho
nemate. Ja zde take neuvadim co si prave ted myslim.