Rele V23042-B2355-B201

Bronislav MAREK marekb
Středa Březen 17 12:01:18 CET 2004

Hello ezopaci,
Wednesday, July 11, 2001, 8:56:20 AM, you wrote:

Tady se ukazuje nevyhoda neverbalni komunikace.

e> Proc hned tak nastvane ??????
e> Nechapu o co jde. Pan Ladman to urcite nemyslel nijak spatne.
e> Vy jste se jeste nesetkal s pratelskym oznacenim nejake skupiny lidi slovem
e> "banda" ????
e> Omlouvam se za tuto reakci, ale kdyz jsem si precetl odezvu,
e> tak mi to teda nedalo. Pak se clovek divi, ze jsou valky ...
e> Opravdu to ale neresme v konferenci.

e> zdravim dobre naladenou konferu (doufam)
e> Tomas Chvatal
e> EZOP Praha s.r.o.
e> 02/57320853
e> 02/57320555
e> 02/57320403
e> ezopaci@mbox.vol.cz

e> vyrobu tohoto rele. Dale pak ve vyctu firem, ktere jsme kontaktovali,
e> zminuji firmu TYCO Kurim, ktera celou divizi rele od Siemensu prevzala a
e> uvedene rele nam neni schopna jiz dodat.
e> zda toto rele nekdo nema skladem nebo zda nekdo nevi o skladu, kde by lezelo
e> zapomenute ?? Myslim, ze na to mam pravo i kdybych mel za zavinacem treba
e> primo nazev Siemens. K tomuto ucelu snad tato konference take slouzi a mnoha
e> lidem jiz takto urcite pomohla.

e> dal pravo se takto vyjadrovat o firme, se kterou asi mnoho spolecneho
e> nemate. Ja zde take neuvadim co si prave ted myslim.

--
Best regards,
 Bronislav                            mailto:marekb@army.cz