Penovy material (polyethylen)

Serých Jakub serych
Středa Březen 17 12:01:18 CET 2004

Az na to, ze tahle hmota je silene drobiva, staci se ji dotknout rukou a
zustanou Vam na ni drobky, krehka a po par letech se zcela rozpadne na
prach. To asi nebude to prave orechove.

				Jakub Serych

P.S. Taky shanim penovy polyethylen nebo neco podobneho, i kdyz ja bych
to potreboval v desce cca 30 x 60 x 2-3 cm. Nejpodobneji mym predstavam
konzistenci hmoty (bohuzel nikoliv rozmery) vyhovuje mirelon, ktery se
dava pod plovouci podlahy (maji v kazdem OBI atd.)