dokumentace

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 12:01:16 CET 2004

Ahojte,

Tych PIC-ov je trochu viac rodin nez AVR. Akurat neviem, preco sa vsetci
vzdy pozru na rodinu 12C alebo 16C, ktoru automaticky zacnu zrovnavat s
AVR...  Tieto su naozaj do istej miery "okliestene", ale ich vyhoda je
niekde inde.

Co takto pozriet aj trochu dalej. Urcite sa najde este rodina 17C alebo 18C.
A zvlast ta posledna je fantasticka. PLL na 40MHz (10MIPS), mozete si online
prepinat medzi dvoma systemovymi frekvenciami, hardwarova nasobicka, a
instrukcny subor temer ako pri AVR. V niektorych smeroch dokonca este
robustnejsi. Okrem Flash su este aj OTP.

A.