dokumentace

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:01:16 CET 2004

>Takze misto Vasi reakce "ctete radeji datasheety" bych spise
>ocekaval takovou reakci, ktera pripadnou nejasnost ozrejmi.
>Kdyz uz nekomu tvrdim ze nema pravdu tak mu soucasne reknu
>proc. Argumenty typu :-), :-( mi opravdu nestaci ;-)

Dobre, stacilo otocit datasheet o nekolik stranek dal. Tabulka nadepsana Instruction Set Sumary (pro 90S8535) ma 118 radku, kolik je ruznych kombinaci instrukce a operandu. Z techto variant se jich 55 uskutecni v jednom cyklu, 32 instrukci trva 2 cykly, 4 instrukce se vykonaji za 3 cykly, 2 instrukce zaberou 4 cykly, 20 instrukci se vykona za 1 nebo 2 cykly a 5 instrukci trva 1,2 ci 3 cykly. (Je jasne, ze musime brat v uvahu, jak casto se jednotlive instrukce pouzivaji, ale to uz zalezi na typu ulohy.)

Ve svetle techto faktu se mi tvrzeni 1MHz=1MIPS nejevi prilis verohodne. Podobna lakadla se objevuji v nejruznejsich inzeratech nebo propagacnich brozurach a salesmani se je nestydi pronaset s pychou v hlase a vyrazem fundovaneho odbornika ve tvari. Proto jsem se osmelil v predeslem mailu k tak bujare reakci, pokud jsem to prepisk, tak se omlouvam.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East