Rele V23042-B2355-B201

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 12:01:15 CET 2004

Nebylo to mysleno nijak zle, jen jsem si trosku zastoural. Ale vazne jsem si
myslel, ze vramci jedne korporace by nemel byt problem shanet nejake
soucastky. Vypada to, ze ano, coz je mi divne (jako cloveku nemajicimu v
orientaci v techto zalezitostech valne zkusenosti)
Pokud Vas to nejak urazilo, tak se Vam omlouvam, nebylo to ani v nejmensim
mym cilem.
Jakub Ladman
----- Original Message -----
From: <David.Rocek@infineon.com>
To: "Multiple recipients of list" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, July 11, 2001 7:43 AM
Subject: RE: Rele V23042-B2355-B201

> Vazeny pane Landmane,
>
> pokud umite cist, tak hned v uvodu se zminuji o tom, ze Siemens ukoncil
vyrobu tohoto rele. Dale pak ve vyctu firem, ktere jsme kontaktovali,
zminuji firmu TYCO Kurim, ktera celou divizi rele od Siemensu prevzala a
uvedene rele nam neni schopna jiz dodat.
> A nyni se vas ptam : Je na tom tedy neco spatneho, ze jsem vznesl dotaz,
zda toto rele nekdo nema skladem nebo zda nekdo nevi o skladu, kde by lezelo
zapomenute ?? Myslim, ze na to mam pravo i kdybych mel za zavinacem treba
primo nazev Siemens. K tomuto ucelu snad tato konference take slouzi a mnoha
lidem jiz takto urcite pomohla.

> A jeste jen tak na okraj : nevim proc nas nazivate "bandou". Nevim kdo Vam
dal pravo se takto vyjadrovat o firme, se kterou asi mnoho spolecneho
nemate. Ja zde take neuvadim co si prave ted myslim.

> PS: Pokud chcete pokracovat v diskusi timto smerem, navrhuji prejit na
soukromou uroven.

> S pozdravem
>
> Rocek David
> Purchasing