Parallel port

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 12:01:14 CET 2004

  Zdravim!

 Asi zle prepinate rezim. Je tu niekolko zasad: rezim sa musi
prepinat vzdy v PS2 mode (najskor do PS2 modu a potom do
daneho rezimu). Ak je "byte mod" to iste ako PS2 mod tak je to
OK - neviem si spomenut co to je ten byte mode (PS2 mod je D7-
D5 = 001 v ECR registri) .
 A este: smer prenosu sa musi vzdy menit v PS2 mode. Teda ak
nie ste v 001 mode a chcete zmenit smer prenosu, tak sa prepnite
do 001, zmente smer a prepnite mod spat.
 Teda: navolte 001 mod (PS2) nastavte smer na pozadovany a
mozete citat/zapisovat z base+000h. Signal strobe dajte radsej do
neaktivneho stavu.
 Teraz som sa pozrel: ten byte mod je PS2 mod, takze chybicka
bude niekde v software.

  S pozdravom
                                  Igor

-------------------------