Zabezpecovaci zarizeni pro kolo

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 12:01:14 CET 2004

Presne to iste sa stalo aj mne. A ten bicikel nebol vobec lacny. Tiez
som nad tym uvazoval, a najlepsie sa mi zdali nasledovne:
1. ked uz zacne reagovat otrasove cidlo tak je neskoro; toho zlodeja na
bicykli nechytis
2. postavit alarm, ktory po kratkom case strci tycku do predneho kolesa.
Ak ten zlodej uteka na bicykli, tak nabuduce si to velmi rozmysli ci
bude kradnut.
3. podobne ako 2., ale zapla by sa nejaka dymovnicka ukryta v kostre.
Ten zlodej by od takeho bicykla asi velmi rychlo utiekol, navyse by
ostavala stopa kade isiel.
4. na rucky priviest tenke drotiky, pri zareagovani alarmu priviest
nejake vysoke napatie z menica (paralyzera), opat najlepsie po kratkom
case ked je uz zlodej na bicykli.
5. kombinacia 2. a 3. :))
6. vysielac, ktory bude vysielat signal. A potom ten bicikel vystopovat
aj za ucasti policie. Antenou by mozno mohol byt samotny ram, ale v
tejto oblasti sa nevyznam takze by som privital znalych problemu o
moznosti riesenia.

PK.