Zabezpecovaci zarizeni pro kolo

Ing. Pavel Poucha papouch
Středa Březen 17 12:01:13 CET 2004

> Teda prominte OT.....
> Ukazte mi neco co by vydrzelo. Mel sem privazany dve kola k sobe, obe k
plotu.
> Ocelovym lanem o prumeru 1cm. Oka na nem byly navareny, zamek mel atest o
> odolnosti.
> Darek z vystavy z NSR. Vypadal dooost bytelne. Cely to vazilo skoro kilo.
> Stacily 3min... plot zustal jak byl.

Hm...  podobna zkusenost s pakou na volant v aute (tou zlutou dopredu na
palubku). Myslim to spis tak, ze elektronika sama nestaci, musi omezit dobu,
po kterou ma zlodej cas prekonavat mechanicke zabezpeceni. Protoze kdyz ma
casu neomezene, prekona kde co.

Koukal jsem na alarmy od pana Hanzala, a to se zda docela zajimave... ale
kdyz tomu vyndam baterky, tak to prestane kvicet a je po vsem.

> Smesny proti 30.000 za kolo. Stejne to sundavam a davam do batohu.

To jo, ale otravi to. Taky vse sundavam a davam do batohu, kde uz mam
napriklad panel od autoradia, pokud jsem se cast cesty dopravoval
motorizovane...

PAPOUCH