Zabezpecovaci zarizeni pro kolo

pavel prochazka hacesoft
Středa Březen 17 12:01:13 CET 2004

Dobry den,

take jsem kdysi vymyslel ruzne blbosti jak zabespecit sve milovane kolo proti kradezi. Ja se ho bojim prevazet i ve vlaku. Natoz si ho nekde venku privazet a nechat ho bez dozoru!

Jediny spusob jak nechat kolo venku a bez dororu je: Jezdin na nejake herce (napr. zn, ukrajina) aby si ho nikdo ani nevsilm natoz prebmyslel o premisteni (zcizeni). Totoalne ocesane. Bez jakychkoliv doplnku a vozit sebou dlouhy a dostatecne pevny terez! Po odstaveni kola (zn. doufam ze te tu mozna najdu az se pro tebe vratim) provleci zetez prednim kolem omotat ho o ram a pak ho provleci i zadnim kolem a privazat ho k nejakemu sloupu verejneho osvetleni. Pak mozna mate dokonale zabezpecene kolo. To si zlodej pujde ukrast kolo ktere vzhlizi deleko lepe nez to privazane a navic kdo by se mordoval s nejakym monstroznim retezem. Akorat doporucuji mit v batohu nahradni duse a ventilky a treba i pumpicku.

A navic toto reseni bude asi daleko levnejsi nez nejake sireny, IR visilace a kdo vy co jeste tam nacpete. Nevim jak vy ale me by se nechtelo jezdit na kole krere ma vice elektronyky nez nektera auta. To si pak muzete udelat jednocip na sledovani jestli jezdite efektivne, atd...
Kdyz se pred vami objevy kopec jak prese tak si budete nadavat. Kdo se ma stim zbytecnym zavazi tahat. A pak vam ho jednoho dne stejne ukradnou a budete v p....

Trosku jsem se nechal unest timto tematem.

S pozdravem
Pavel Prochazka