Zabezpecovaci zarizeni pro kolo

Dee Jay mrdeejay
Středa Březen 17 12:01:13 CET 2004

S timto tematem jste mi kapli do noty. Take sem si prave koupil kolo v cene
cca 20kkc a nerad bych o nej prisel. O Alarmu jsem taky premyslel a moje
idea je takova :

- elektronický systém našroubuju na kostru v miste pro drzak flasky - jsou
tam zavity a hodim tam tamper kdyby to chtel nekdo oddelat.
- napájený to bude malýma akumulátorama a nabíjet to pujde pres nejaký
konektor co na tom bude a tím se to zároven bude deaktivovat - nejake
propojené piny nebo tak neco....
- mechanické zabezpecení musí vydrzet alespon do vyhlásení alarmu - cim dele
tim lepe
- prijímat alarm bych chtel necim jako je Jablotroní pager - delaji i
vibracni  (pracuje to na 27Mhz ,ale je tam dost slozitej vysilac resp.
koder)
- hodim tam citlivej vibracni senzor pripadne nejake snimani pohybu kola
(jak rika kolega at se kola dotknes jak chces a prednim kolem to 100% pohne
taky)

no a pak jen byt dostatecne blizko ( baseballova palka musi byt included)
:o)))))

Dee Jay