Zabezpecovaci zarizeni pro kolo

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 12:01:12 CET 2004

Hello Ing.,

pondělí, 16. července 2001, you wrote:

IPP> Hm...  podobna zkusenost s pakou na volant v aute (tou zlutou dopredu na
IPP> palubku). Myslim to spis tak, ze elektronika sama nestaci, musi omezit dobu,
IPP> po kterou ma zlodej cas prekonavat mechanicke zabezpeceni. Protoze kdyz ma
IPP> casu neomezene, prekona kde co.

Pokud je sklo vic kolme k palubovce, tak to pry jde nejak pretocit.
Jinak se to pry poleje kapalnym dusikem, potom staci do toho prastit
kladivem a tyc se rozpadne.

Na zabezpecovacky v aute jsem take slysel jednu fintu. Zabezpecovacka
vetsinou zacne houkat a blikat blinkrama. Pry staci predtim rozbit
blinkr, misto zarovky nacpat alobal, a potom se vloupat do auta.
Zabezpecovacka spusti, a vzhledem ke zkratu odejde pojistka na kterou
je zabezpecovacka zapojena, takze ani sirena nestihne ani houknout :-))

PS. mam to od policajtu, auta nekradu !! :-))

--

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    Czech Republic