Snimac vysky hladiny ve studni

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 12:01:12 CET 2004

Dobrý den,

Tuzemská firma BD senzor myslím vyrábí diferenční tlakoměr, který ponoříte
do studny a v přívodním kabelu je i tenká plastová hadička. Snímač měří
rozdíl mezi atmosférickým a hydrostatickým tlakem a ten odpovídá výšce
hladiny nad ponořeným senzorem - jednoduché, elegantní ale ne úplně
levné.....

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jateční 847