Vyber procesoru

Rousek Libor Libor.Rousek
Středa Březen 17 12:01:12 CET 2004

> nejvhodnejsi.
>
> Ja bych vybiral podle ceny... Nebo bude zavora provozovat tak
> slozity algoritmus, ze by vyzadoval neobvykly vypocetni vykon?

Cena je zatim prvorade kriterium, samozrejme se nebude jednat o zadny
slozity algoritmus. Pokud ovsem bude procesor disponovat napr. PWM modulaci
apod., bude zavora pri urcite frekvenci oscilatoru zvladat vyssi frekvenci
zmeny svetla.
Bohuzel jak jsem psal, nemam zatim prehled, jak se cenove tyto procesory
pohybuji (v porovnani k vykonu s prihlednutim k nasazeni na tuto aplikaci).
Proto me zajimal vas nazor, co byste pouzili.

Libor Rousek