Osvitka pre PCB

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 12:01:11 CET 2004

Ja pouzivam 1 x 125W, vzdalenost 40cm, nerozbite sklo, expozice cca 20min.

Kupoval jsem to komplet (tlumivku + vybojku) v obchode s instalacnim
materialem za cca 400 - 500kc. Ze by ceny na Slovensku byly tak strasne
rozdilne? Kupte to v Cechach.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Hrubý Petr [mailto:petr.hruby@vitkovice.cz]
Subject: Re: Osvitka pre PCB

Zdravim,

  u nas pouzivame 4x125W ve vzdalenosti asi 80cm v hlinikove bedne. Vybojky
maji rozbite kryci sklo, ale slysel jsem, ze se daji pouzit i nerozbite (
nutno vyzkouset ).
K te tlumivce mam opsanou original 250W: 220/235V (ma odbocku pro nizsi
napeti) ; cos fi 0,42 ; 3A. Bohuzel k jadru a jeho rozmerum se nedostanu,
ani k vodicum.
Hruby.