Snimac vysky hladiny ve studni

Petr Vasek petr.vasek
Středa Březen 17 12:01:10 CET 2004

At 14:20 18.7.2001 +0200, you wrote:
>Tohle by se dalo zvladnout derovacem derne pasky. Urcite jej jeste
>nekdo bude mit doma. Pouzila by se hlinikova paska co se pouzivala
>jako ridici paska do tiskaren. :-)))))
>
>Ales Prochaska

Jsem vlastnikem tohoto zarizeni (lezi nekde na pude)
i nejaka hliniko-plastova paska by se nasla, ale nevidim
to jako prilis realizovatelne reseni. To prostredi v blizkosti
vody neni dvakrat privetive pro podobna zarizeni. Maximalni
zivotnost odhaduji tak na 1/2 roku.

Pouzil bych osvedcenou konstrukci, ktera se pro tyto ucely
bezne pouziva na hladine plovak, nahore kladka prez kterou
je prehozene lanko (silonovy vlasec) a na druhe strane zavazi.

Na lanku prez kladku prichyceny 2 dorazy (napr. z lamaci
svorkovnice - cokolady, puvodni sroubky doporucuji nahradit
mosaznymi) ktere vymezuji maximum a minimum ve studni.
No a pak uz jen prepinac, ktery pri dosazeni jednoho dorazu
zapne a druheho vypne (staci mechanicky).

Vzdalenosti dorazu minima a maxima se da nastavit rozsah cerpani.

Pokud zvolite metodu s dernou paskou, tak oprasim derovac,
ZX Spectrum a pozadovanou sekvenci direk do pasky vyderuju.
Akorat bych nevolil prosty binarni kod, ale nejaky lepsi
ktery pri prechodu z jedne hodnoty do druhe ma pouze
jednu zmenu. Myslim ze to byl Johnsonuv kod nebo tak nejak.

Masinka