WIN HLP FILE

Dusan Dolezal dusan
Středa Březen 17 12:01:09 CET 2004

Krome tehle neprilis pohodlne cesty existuje i nekolik specializovanych
programu, kde je to velmi jednoduche, pracuje se totiz ve WISIWIG modu.
Nejznamejsi je asi ForeHelp, da se v nem delat i HTML napoveda. Bohuzel je
dost drahy, ale mozna by se nasel i nejake share/freeware.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Tomáš
Kubr
Sent: Thursday, July 19, 2001 9:07 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: WIN HLP FILE

HLP soubory se vytvareji v jakemkoli textovem souboru, ktery umi format RTF
a zvlada poznamky pod carou (napr. MS WORD). Pak se ten soubor kompiluje na
HLP. Je to ale komplikovane. Jestli muzete, pouzijte spis napovedu CHM. To
je vlastne html dokument. Na tuto napovedu existuje editor (HTML help
workshop) a dobre se s tim pracuje.
T.K.