Chytry vysavac BYLO: Roboti

belohrad david belohrad
Středa Březen 17 12:01:08 CET 2004

no, ono by se predpokladalo, ze mistnost muze mit urcity tvar a take ze
vsechno zarizeni, ktere meni svou polohu by bylo pryc (treba zidle by
byly na stole a tak). take me napadla obdoba nastrikovych robotu v
automobilkach. pri prvnim spusteni prijde borec, chytne do ruky drzadlo
robota, zacne mod cteni dat. borec tim to auto prestrika a jde pryc.
robot pak kazde auto prestrika uplne stejnymi tahy jak to delal puvodne
ten naterac. mozna by to slo takto.
bohuzel na takove srandy nemam cas. takze az budu v duchodu (resp.
jestli se duchodu doziju :), tak na tom zapracuju :)./
d.

Jiri Libra wrote:

> No, asi by slo realizovat vysavac, co vysaje volny prostor, ale nedokazu si
> predstavit neco, co bude nadzvedavat zidle a odsouvat kresla a zajizdet do
> malinkych vybezku mezi nabytkem v nasem malem byte :-)
> Jirka

> po

> od

> ankete
> se,
> GPL,
> pytel

M.Sc. David Belohrad                            tel: 420-5-41 51 43 05
NMR department, sec. Rf-coils                   mobil: 420-5-604-613 393
Institute of Scientific Instruments             fax: 420-5-41 51 44 04
Kralovopolska 147                               mail:
belohrad@isibrno.cz
612 64 Brno                                     www:
www.isibrno.cz/~belohrad
Czech Republic                                  ICQ: 23641076