Chytry vysavac BYLO: Roboti

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 12:01:08 CET 2004

  Zdravim!

 Takovej vysavac uz existuje - a dost dlouho. Asi pred 4 lety bylo o
nem psano v nejakem casopisu. A vyrabela to nejaka znama
znacka - ale za tezky peniz.
 Princip byl takovej, ze to bylo na baterky s mikroprocesorem.
Zapli ste to a on narazil na prvni prekazku a potom jel stale okolo
ni (stena). Soucasne si do pameti zapisoval "mapu" prostoru kudy
uz projel. Kdyz zjistil, ze uz je na miste kde byl (okolo steny
mistnosti), tak se posunul o svou sirku a kopiroval hranici cesty
kudy uz jel. Kdyz jste nechali otevrene dvere v celem byte, tak
pokud to preleze cez prah vysaje to celej byt. Malo to nizkej profil
aby to zajelo i pod postel. Kdyz tomu dosli baterky, tak to zastalo
a kazdou minutu zapipalo - aby sme to nasli nekde pod posteli.

  Takze idea by to byla dobra.
S pozdravem
                                      Igor

-------------------------