elektroluminiscencni folie

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 12:06:17 CET 2004

At 22:30 31.12.2000 +0100, Ales Filip wrote:

>  Na hw serveru jsem nasel popis elektroluminiscsncni folie. Nejak si
>  tu folii nedovedu predstavit, jak je to udelane po mechanicke
>  strance. Pisou tam, ze se z toho mohou vystrihovat ruzne obrazce.
>  Jak jsou k tomu potom pripojene draty ?

Na nekolika mistech jsou nalisovane kontakty, takze to musis strihat tak,
aby ti na kazdem kousku zbyly tyhle kontakty. Mam tuhle folii doma oz delsi
dobu, ale jeste jsem to nezkousel.

S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv