Snimac pro hudebni nastroj

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:06:14 CET 2004

Jenze pak uz je jedno, jestli ta kytara je akusticka (zni ozvucna skrin
nastroje), nebo elektricka (kus fosny s natazenejma strunama). Ten kontaktni
snimac to snima z toho dreva a zvuk se vice podoba zvuku snimanemu pres
mikrofon.

Andel

> No ja znam jen indukcni.
> Na jadro je mamotana civka a cele je to zalito v plastu.
> Nekdy je snimac i dvojitej ( 2x civka ) - podle toho kde zvuk pod
> strunama snimas takovou ma zvuk barvu.
>
> Nekdy je civka jen jedna (pod vsechny struny) a nekdy je pro kazdou
> strunu zvlast civecka a tyto sou pospojovane.

samolepkou, zastriknuty v plastu. A navim jestli za tech 500Kc co to stalo
dostanu neco vic nez ten piezo-menic. Vyrabi nekdo takove platky z
piezokeramiky optimalizovane na snimani vibraci, s rovnou charakteristikou?
Dik za typy, Lubor